Fredagskväll

Nu ska jag snart skynda mig till sängen, har sett en lite otäck film, då är det ingen höjdare att sova själv :( Tur att hunden ligger under sängen och vaktar mig.
Innan jag lägger mig ska jag berätta en komisk sak för er, min mamma är ju här på besök i helgen och hon har nyss köpt en bil, en bil som skulle vara nybesiktigad men säljaren hade inte besiktningpapprerna med sig när affären ägde rum så han skulle skicka dom efteråt på posten. Bilen kostade 11 000 så det var inte superviktigt att se just besiktningspapprerna men dom gjorde ändå upp att han skulle skicka dom.
Inga papper kom på posten så Mammas man ringde till Transportstryrelsen som nu mera har hand om fordon.
Det visade sig att bilen inte alls var besiktigad och inte heller då skattad såklart.
Säljaren hade altså ljugit...
Så min mammas man åkte till säljarens bostad, lite arg med all respekt. Påpekat att besiktningpapprerna inte skickats, säljaren ber om ursäkt och säger att han har glömt av att skicka, min mammas man säger då att bilen är ju inte ens besiktigad! !"Du har ju ljugit!."
Och nu till poängen av det hela, det SJUKT ROLIGA säljarens svar:
"Jo, bilen är visst besiktigad.... men inte iår..."
Hahaha.............
























Hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHAHAHA

2009-02-07 @ 12:33:00
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

hahahhaha..

HAHAHA

HA HA HA HA HA HA

2009-02-07 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0