Hemma idag.

Idag blev det inget dagis, Vilgot har fortfarande jobbig hosta så han får stanna hemma en dag till,
Ska greja lite här hemme, det är stökigt igen trotts att jag storstädade i Lördags? Märkligt.
Sen ska vi möta pappa på Tingsrätten för att hämta en lägenhetsnyckel. (Han jobbar där ibland.) Jag har bara varit där en gång tidigare, i samband med min skillsmässa, lämnat in papper men det var ju bara i "hallen." Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska gå men det löser väl sig, jag får fråga mig fram. Skrika "PAPPA?" haha.
Efter det ska jag förbi stallet och sen till Kristinehamn för att flyttstäda en lägenhet. (flyttstäd)
Det är en väldigt dtor lägenhet så barnen ska sova över hos pappa medans jag städar och jag kommer väl och lägger mig nångång jag med på natten för att fortsätta imorgon efter att barnen lämnats på dagis.
Jag tycker det ska bli roligt faktiskt! haha. Ska ladda mobilen med musik nu så jag har något att lyssna på!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Städar du andras lägenheter frivilligt? ;D

2009-02-23 @ 12:36:10
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

ABSOLUT! bara jag får betalt, och MYCKET heldre än att jobba per telefon..

2009-02-23 @ 22:57:50
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0