Kondomer.

Det säljer dom ju oxå på apoteket. Jag har aldrig köpt kondomer, skulle tycka att det var pinsamt oxå tror jag, men så har jag ju två barn med, haha.
Nejdå.. men jag kommer ihåg i skolan så hade dom nån sorts kampanj med att tjejer oxå har ansvar för att köpa kondomer. Men det tycker fan inte jag, Det är på killens/mannens penis som kondomen ska sitta. En kille skulle aldrig bes om att betala Ppiller, pessar eller spiral som sitter på en kvinnas kropp? Kvinnor köper dessutom tamponger och bindor. Nåt kan väl en kille ha koll på? Jag blir lite irreterad nu faktsikt när jag tänker på det.

Gulligt paket. Men vadå mixpack? Olika storlekar beroende på size man får med sig hem?


Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHA va knäpp du är, men kanske är så de menar ;)

2009-02-28 @ 22:06:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Stefan

En mixpaket från RFSU innehåller följande:

10 st Profil

5 st Thin

5 st Grande

5 st Näkken

5 st Easy

2010-06-01 @ 22:22:06
URL: http://kondomakuten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0