Lite bättre humör nu.

Jag fick ett samtal som genast gjorde mig på bättre humör! Från en tjej som köpte ett halvblod som jag importerat för två år sedan. Nu har dom börjat tävla i dressyr och det går bra! Sånt blir man ju skitglad av att höra ju! Verkligen skitkul när köparna hör av sig och berättar hur det går, hon lovade att skicka lite bilder på min mail så jag får se hur han ser ut nu.

Nu skulle jag inte snacka så mycket häst här men det finns en treåring till salu på samma ställe som våran blivande D-ponny Lila står och även som Gona kom från, den har Landgraf i andra ledet (farfar) , 32 000 ska dom ha för den och det är typ reapris för en sån stam!
Det är en tjej i Forshaga som har varit lite intresserad men nu har jag inte hört något, säljs den inte av mig inom en och en halv vecka så ska till åka till ett försäljningstall i skåne och jag kan gissa på att dom kommer sälja den vidare för sådär en 250 000 -300 000 sek. Det har hänt förr om man säger så och jag mår nästan dåligt av att höra det haha.  Men såklart så är dom jätteduktiga på att utbilda hästarna och bara det är ju värt mycket pengar..

Här är hon i hagen, jag kan inte så mycket om hopphästars extriör men jag tycker hon är söööt iaf :) Sutten på fyra gånger nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0