Lördag vilken härlig dag!

Började dagen vid halv sju av att Vilgot var hungrig. Jag somnade dock om någon timma på soffan medans han drog mig i håret och slog mig i huvudet, men är man tillräckligt trött så kan man sova under sådan behandlng med :)
Tillslut masade jag mig upp och gjorde lyxfrukost till mig och barnen, med en god kopp kaffe!
Undertiden jag avnjöt mitt kaffe så stirrade jag mig nästan blind på mina skitiga vardagsrummsfönster, fick ett ryck och klev ut på den kalla balkongen och putsade dom blanka och fina! Sen var dagen igång, har städat, plockat och sanarat mig själv och barnen.

Vårväder!


Sen skruvade jag ihop cykelvagnen och konstaterade att bruksanvisningen som vanligt bara var att skita i! Noll logik i den men tillslut satt allt som det skulle och vi åkte på primiärtur i det fina vädret. Tog en omväg till konsum så Doris fick köpa Lördagsgodis och sen hem igen och hämtade hunden så han fick springa med på en tur runt om i villaområdet.
Nu har vi jämt ätit lunch och jag ska unna mig lite kaffe och en paus i soffan, det är nog fler som vill vila middag.

Hade egentligen bokat upp oss för annat idag men det började klockan elva och vi skulle inte varit hemma förens vid fyra och ibland är det så jäkla skönt att bara ta dagen som den kommer!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ser så mysigt ut med sån cykelkärra

2009-03-01 @ 21:46:36
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0