Många frågor.

Lovar du att vara ärlig? Ja jag lovae!
Du heter: Sara
Smeknamn: Sara, Sälen
Favoritlåt just nu: got to touch you right now
Favoritcigaretter: Har inga.
Beroende av: Kaffe, sömn och vatten!
Vem behöver du mest just nu? Mina barn.
Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt inte och jag vet inte om jag vill veta om jag ska vara ärlig, haha.
Stämmer det? Jag har ingen aning som sagt, en del tror säkert saker som inte stämmer.
Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet inte om jag får så mycket komplimanger? Isåfall tror jag att personen skämtar.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara driven och TA TAG I SAKER. Vara självständig, smart och intresserad av saker!
Brukar du skratta för dig själv? Ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej SARA! Påminnelse om din Plasmagivning 2009-02-23 kl 10:15 Mvh Claratappen.
Vart bor du? K-staden.
Trivs du där? Ja.
Äger du några converse? Nej.
Är du allergisk i mot något? Nej.. =)
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Jag har alltid några mål men jag behålelr dom oftast för mig själv.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller "Sara" Beroende på om jag känner den som ringer eller inte, tycker det är ohyffsat att svara Hallå om det är nån man inte känner.
Vem ringde dig senast? Pappa, men jag hann inte svara.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Det var nog Malin och jag minns inte riktigt vad vi pratade om, allt möjligt kanske?
Antal sömntimmar inatt? Sex.
Var du ensam? Jag delade säng med min dotter hemma hos min pappa.
Tycker du om din pappa? Ja.
Brukar du komma i tid? Ja tid är dyrbart.
När mår du bra? När jag kan slappna av och inte har något bekymmer att grubbla ¨på.
När blev du fotad senast? Minns inte, julas kanske,.
Hur känner du dig nu? Trött
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vitt, blått, rosa, rött, brunt
Vad tycker du om fötter? Dom funkar!
Vad saknar du? Sommar, sol och bad.
Hade du en bra kväll igår? Ja jag jobbade men det var helt ok, lyssnade på bra musik.
Favorit dryck på morgonen? Kaffe!
När brukar du gå och lägga dig? Runt tolv försöker jag ligga stilla i sängen, somna är en annan sak...
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott? Nej, sport vore väl kanske att ta i men jag försöker röra på mig.
Vill du hellre ha mail än brev? Nej
Kärlek vid första ögonkastet? Ja! Tänk bara när man ser sitt barn första gången? Det är äkta, kravlös kärlek vid första ögonkastet!
Vad krävs för att du ska bli full? Alkohol
Har du spytt offentligt? Ja u yngre tonåren.
 någon speciell stil? Nej, mysbyxor och tröja?
Är du bortskämd? Nej inte som liten men jag kan skämma bort mig själv om jag vill det! Inga problem.
Vad gör du i morgon? Lämnar barn på dagis, lämnar plasma, besiktigar en lägenhet, är i stallet, hämtar barn och åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0