Mmmmm.

Har varit på Willys och handlat för nästan 2000kr. Alla som handlat på Wiilys vet att för 2000 får man MYCKET mat, inkusive välling, blöjor, shampo, balsam osv.
Just idag när jag handlat så mycket så var det såklart kontroll i självscanningen! Så alla varor som jag organiserat så fint i påsarna fick jag plocka upp igen och dra genom kassan. Allt stämde och som tack för att jag varit så "duktig" (ja hon sa så i kassan) så fick jag en guldask med fina chokladpraliner. TYPISKT jag som inte får äta choklad!!!! Det får bli lyxigt Lördagsgodis för barnen då..
Sen slängde jag ner varorna mindre organiserat i påsarna igen, åkte hem och motionerade hunden. Cyklade en km med honom i stilsamm galopp, tar det sakta i böjran nu. Cyklade med honom två gånger i veckan förr men då hade han bättre kondis. Jag kan ju springa med honom oxå men när man cyklar kan man fokusera mer på hunden istället för att kämpa med sitt eget flås. Glad blev han iaf!
Nu har jag nyss ätit lunch och det var VÄLDIGT gott. Kyckling som nästan var knaperstekt, jag får säkert canser av det men det är så gott! Och keso till, det var länge sen jag hade hemma men det är ju skitgott med lite röror till.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det blir ju alltid sådär när man handlat mycket

2009-02-25 @ 13:31:19
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är svårt att springa med hundar för de blir ju så jävla glada o tror att man ska leka o springer framför fötterna på en!

Lättare med en cykel, det tar bara en gång att köra över dom så vet dom att dom ska hålla sig bredvid sen! Hahahaha... =)

2009-02-26 @ 11:59:55
URL: http://metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0