Nää.

Simma är inte min grej, jävlar vad tråkigt det var. Jag tänkte att jag skulle simma 30 längder, det har jag för mig man gjorde i skolan. Jag simmade ganska fort tempo eftersom det var så satans tråkigt och jag ville bli klar, men kände att jag störde de andra 75+arna så jag simmade i ett spår brevid som ett annat äldre par börjat simma i. Dom hade ett litet högre tempo så jag hakade på dom och bytte till samma spår. Men även dom störde sig på mig, jag hörde att tanten sa till sin gubbe "Men vad fort hon simmar." Tissel tassel. Och då kände jag att det var läge att ge upp, efter 15 längder, hade dessutom mjölksyra i kroppen för mitt tempo var jag knappast tränad för, men det var ju SÅ tråkigt.

Sedan försökte jag basta lite men även det var skitjobbigt, fick blodtrycksfall gång på gång så efter det skyndade jag mig att duscha så jag kunde gå och köpa en Cola. Nödvändigt.

Summa av tiden i badhyset, 50 minuter, inklusive simmning, bastning, dusch, byta av tampong.

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi.

åh men det blir roligare. men visst är pensionärerna i vägen?

jag simmar på. det är faktiskt motionssim. dom får flytta på sej eller gå över till lek o plask-ytan där dom egentligen borde vara.



man blir sjukt hungrig av att simma?

kan va allt vatten man svalt.

2009-02-03 @ 17:26:40
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: Sandrah

duktig du e som iaf försökte

2009-02-03 @ 18:33:05
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

Tackar

2009-02-03 @ 19:04:25
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0