Nu är den här!

Vår nya spis, ser typ ut som vilken spis som helst, inget extra ordinärt levererades tio minuter i tolv. Gör fiskgratäng till barnen i den nu, hoppas jag tryckt på rätt knapp.
När dom har ätit är det väl dax för Ville att sova middag vilket han gör ca 15 minuter, hopplöst men ibland slår han till och sover längre.
Doris har gjort en morfarkupp och ringt honom på jobbet för att säga att hon saknar honom. Är det något hon har hårt lindrat runt lillfingret så är det sin morfar. Smart! Då kan jag åka till stallet ikväll utan barn! Härligt! Jag ska dels ta in hästarna men oxå säga farväl till min häst som åker in till ATG imorgon för besiktning och är allt grönt så kommer hon aldrig mer hem till vårat stall. :( Det känns lite i hjärtat och magen nu faktiskt men så här är ju livet om man ska hålla på och handla med hästar. Tjejen jag köper hästarna av säger att det går över efter si sådär 150 sålda hästar.. Jag har en del kvar då med andra ord..
Men man kan väl inte vara för iskall heller, man måste ju GILLA djur om man ska hålla på med dom annars är det ju jävligt onödigt! Dom ska ha det bra först och främst och det tror jag Maggan har haft det hos oss, lungt och gött haha med en rasthage stort som ett bete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0