Nu får det räcka.

Med överaskningar. Imorse, ganska tidigt (jag låg och sov) ringde tre killar på dörren, jag öppnade vid tredje pårigningen, det verkade angeläget. Visade sig vara rörmockare som tydligen ska byta nåt i vårat hus, "har du inte fått lapp om det?"
Nej! För NÅGON tar min post! Det har förvunnit massa post för mig och nu tydligen en lapp om att det ska komma tre killar i 25-30 års åldern till mig tidigt på morgonen och jag BORDE haft kläder på mig (hade morgonrock) och jag BORDE sätdat badrummet.  Altså jag skämms så jag vet inte om jag vågar gå ut något mer. Det kanske låter banalit men FY FAN VAD PINSAMT.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. fan va jobbigt!

2009-02-06 @ 12:08:10
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Haha jag hade också skämts.. En gång hade en sån lapp försvunnit för oss och de LÅTSE UPP dörren och knallade in och där låg jag och sov naken i sängen liksom HAHAHA med min kille ;)

2009-02-06 @ 13:40:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0