Onsdag.

Härliga onsdag, idag blir det lungt fram till klockan halv två då vi ska möta min pappa på badhuset. Jag har gärna sällskap dit när jag går med båda barnen. Det funkar att åka dit med båda barnen med men då har man ingen chans att basta eller sola. Ska köpa med sallad och risefrutti till barnen det är lite tradition nu.

Efter badet ska jag lämna blod och efter det blir det stallet. Sen är det väl läge för sängen antar jag, sov gott även i natt!
Hoppas att NÅGON skrivit upp sig på torsdagsmorgonen nu då, lite tråkigt att man står i kollektivt stall men ändå skiter dom flesta i om hästarna kommer ut eller inte.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm...ja det är tråkigt...men som sagt var så är det TorsdagKVÄLL å fredagMORGON som saknas.....men men....ska bli intressant å se hur det löser sig....

2009-02-11 @ 15:23:15
URL: http://frokenveligsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0