Rädslor.

Jag tittade inte så mycket på tvn, snickrade istället på en hemsida som jag tänkte vi kunde använda till saluhästarna. Nu ska jag bara äta lite och sen ut med  hunden. Han sitter och väntar här. Jag drömmde om honom i natt, att jag gav bort honom till ett hundhem för att han var gammal. Men jag ångrade mig dagen efter och sprang till hundhemmet och grät, föreståndaren kopplade lös honom och han galopperade lyckligt mot mig som i en film. Vad är det med mina drömmar? Helt klart verkar jag ju ha separationsångest.
I förrgår drömde jag att jag min son blev kidnappad, natten till igår hade jag tappat bort min dotter på ett gigantiskt varuhus och i natten som var gav jag bort min hund, nu är hela hushållet snart avverkat, bara jag kvar så inatt ska jag väl gå vilse själv

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi.

du behöver en man vid din sida som skyddar dej.

2009-02-03 @ 22:52:20
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: sara

kan jag få två?

2009-02-03 @ 23:33:59
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0