Senil.

Doris har haft skittråkigt idag och hennes högsta önskan var att åka till IKEA, så efter stallet åkte vi dit då jag ändå skulle köpa hundmat, Doris ville då såklart gå in i lekrummet småland så jag och Vilgot fick försöka slå ihjäl en timma inne på IKEA men det är ju lätt gjort.
På gångvägen där inne såg jag en tjej som jag var tvärsäker på att jag kände men jag kunde inte riktigt placera henne, det brukar vara så när jag träffar på folk. Eftersom jag hade noll koll så undvek jag hennes ögonkontakt så gott det gick och efteråt var jag tacksam över det! Nu kom jag på vart jag sett henne. I kön på arbetsförmedlingen! Tack och lov att jag inte ställde mig och kallpratade med henne då skulle jag säkert skrämt den stackars människan.

Vi köpte pizzaslajjsar som vi ska kalasa på nu framför tvn, bara dom blir klara där inne i ugnen. Egentlgen borde jag spart det tills imorgon när jag fått min nya ugn. Electrolux ska komma och installera den under dagen, hoppas dom kommer tidigt så jag slipper gå och vänta och hålla mig anständig.. Men jag får väl primiärlaga något annat än fryspizza på den då..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh de pizzaslicarna på ikea är så goda!!

2009-02-17 @ 18:42:26
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Malin

soppa??????

2009-02-17 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0