Sexleksaker.

När jag var på apoteket sist så var det lite kö till receptkassan, så jag tog en nummerlapp och gick över till teknikmagasinet, hämtade en produktkatalog därifrån och tar med mig den tillbaka in på apoteket. Teknikmagasinets katalog kan vara ganska underhållande när man har tråkigt i en kö.
Såklart så lyckas jag få upp sidan med sexleksaker, och då blir jag faktiskt generad, stänger igen tidningen och fäster blicken på något annat. Vad är det jag såklart ser just där jag tittar!? Jo ett helt ställ med sexleksaker! På apoteket? Är det bara jag som tycker sånthär är pinsamt? Altså inte pinsamt så, fatta vad jag menar men jag skulle inte vilja gå in på apoteket och köpa en dildo och veta att personen i kassan tänker att "Jaha nu ska hon hem och köra upp den där mellan benen" Jag gick fort bort och stirrade på olika värktabletter istället, köpte ett rör treo för att ha ett mål i hyllan som verkar trovärdigt. (men jag behövde ha hem treo så helt psykfall vara jag inte.)

Men om man vill köpa sexleksaker från apoteket så kan man faktiskt göra det från deras hemsida, ett litet tipps om det är fler som är som jag kanske..?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag vågade ju knappt köpa äl-test där för då vet de att "jaha nu ska de hem och ha sex" :P

2009-02-28 @ 22:08:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0