Söndag.

Jag började dagen (natten) med ett sjukt barn, Doris. Feber och svullen hals, men hon har piggnat till nu på förmiddagen hon har dock hålt mig vaken inatt. Den andra lilla killen sov inte så bra han heller. Tog igen mig lite i soffan och sen har jag städat och grejat. Nu är det dax för något annt, har ju mamma här tills imorgon så något ska jag väl kunna underhålla henne med, hon verkar dock oxå blivit lite sjuk, mår illa och är yr. Jag vägrar känna efter för jag ska INTE bli magsjuk en gång till, det vägrar jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du inte blir sjuk säl!

ska vi simma någon dag i veckan?

2009-02-08 @ 14:58:28
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0