Stackars den som är känd på ICA.

Har nyss kommit hem från Maxi, skulle gissa på att halva värmland var därinne samtidigt. Fredag eftermiddag och lönehelg. Jag kan bli så sjukt irreterad på folk som står och glor med sina feta kundvagnar MITT I GÅNGEN. Eller när dom stött på en bekant och ska ha årets konferans utan att flytta på sina vagnar. Det borde även införas högerregel i butik!
Något irreterad var jag när jag såg en person som det var möjligen änu värre för. Jörgen Jönnson, ni vet den där rödhåriga som spelar hocky. Han försökte oxå storhandla som alla andra. Men runt om honom hängde ett gäng kärringar som skulle prata om hans hockykarriär. För det har man verkligen lust med i en sådan situation. Hans ungar var väl lika gnälliga som alla andras, han ville väl hem och lägga sig i soffan med handen i chipspåsen lika mycket som alla andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0