Tisdagen.

Idag går det en dokumentär som heter, Min man är transvestit på femman klockan nio, kanske jag ska se den då? Värre att vara utan man måste ju vara att ha en man som är transa, där ligger jag helt klart i lä. Jag skulle lägga in skilsmässa men sen kan vi ju gärna vara kompisar, men livspartner ska väl illehålla lite mer än vänskap.
Får se om jag hinner se, ska ta in hästarna och ha barnen med mig sen ska ju dom ha kvällsmat och nattas och jag vill gärna göra klart för kvällen (rasta hunden, duscha, borsta tänderna, smörja mig)
 
Men innan allt det där så ska jag vänta på en kille som ska komma och hämta Villes barnvagn och barnstol som är såld, sen ska det lagas  middag till kiddsen och annat plock. Ärligt varför läser ni ens min blogg? Den är ju skittråkig. Jag försöker att inte göra sådana här inlägg men ibland har jag inte mycket annat att fylla ut inläggen med.. Sorry, ska skärpa mig. I helgen kanske det blir några partybilder iaf. :)



Innan det ska jag färga min snygga utväxt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0