Torsdagen.

Förmiddagen har ängnats åt intensiv träning som avslutades med en tonfisksallad nu här hemma, torrt var det men hungrig var jag. (Livet är inte så nyttigt som det låter:)  Men igår fick jag höra saker som får mig att aldrig äta nåt onyttigt i hela livet, hade jag inte varit så feg så hade ni fått höra mer smaskigheter än vad jag nu skriver men jag ska jobba på detaljerna.:S

Iaf så har jag varit en tur bort till Konsum nu med för att hämta ut ett paket, men fittan som står där hade inte packat upp paketen än, hon typ satt och glodde på dom. "Eh, ok ska jag komma tillbaka senare då kanske?" Fick dra ut henne det, grejen var att det var bara en jävla kartong hon skulle packa upp så om hon hade haft lite fart i kroppen hade hon hittat mitt paket på 30 sekunder. Men jag gillar inte den där jävla kiosken, dom tar även extrabetalt för frimärkena och det tror jag INTE posten tycker är ok. Jag ska skriva en insändare om detta i tidningen så är jag en tvättäkta kärring sen.
Den andra kiosken vi har är så mycket trevligare! Där hälsar dom alltid med ett leende och jag gillar killen i kassan trotts att hans ögonbryn växt ihop.

Väl hemma igen knackade det på min dörr och där stod en goding i målarbyxor som ville låna min telefon och ringa sin chef, inte alla dagar man får killarna levererat hem, haha. Men han gjorde sig allt bekväm och satte sig ner i min hall! Altså på golvet...

Ska bli spännande att se vilka nya grannar jag får nu då, dom har lagt golv, målat och borrat i flera dagar nu.. Man kan ju undra hur lägenheten såg ut efter de som flyttade egentligen, själv ska jag beställa en ny spis för min är 14 år gammal och slukar ström. (tror jag)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Här i affären tar de också extra betalt för frimärkena

2009-02-05 @ 19:17:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0