Vad heter ...

Vad heter du och vilka är dina två vanligaste smeknamn? Sara, mamma, sälen
Vilken tid på dygnet föddes du? Åtta på morgonen
Har du några syskon? Fyra.
Var bor du? Karlstad
Har du alltid bott i samma kommun? Nej, Kristinehamn och Strömstad oxå.
Gillar du att bo där du bor nu? Ja jag trivs bra!
När du är 45, var kommer du bo då? Nära där jag bor  nu men kanske i hus och lite mer lantligt men inte FÖR lantligt.
Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand som du inte skriver med, skulle du göra det då?Nej inga pengar i världen skulle få mig att skada mig själv eller nån annan.
Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig för att komma hem? Ja om det inte fanns nån annan utväg, tror iofs pappa skulle betala en biljett till mig!
Har du någon gång velat vara det kön du inte är? Nej aldrig.
Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? Hela jag är nog ett stort komplex så jag kan inte komma på någon kroppsdel faktiskt, ändå skulle jag inte vilja byta ut något.
Vilken är din favoritfärg? Jag har ingen sån färg.
Vilken är din favoritårstid? Sommar.
Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor?  3 Februari
Lyssnar du på musik just nu, och i sådant fall, vilken låt? Nej.

HEMMA
Bor du på mer än ett ställe?
Nej.
Hur gammal är din pappa? 57 år
Bor du i hus, lägenhet,radhus eller nåt annat? Lägenhet
Känner du ibland att du är hemma för mycket? Nej jag är hemma lagomt.
Har du plikter så som att städa hemma? Ja det är ju ingen som säger åt mig vad jag ska göra men knappast nån annan som städar heller
Tar det längre än 30 minuter för dig att komma till stranden med bil? Nej tre minuter till mysig sandstrand.
Hur stort är ditt rum? Lägenheten är på 96kvm
När flyttade du hemifrån? Jag var nyss fyllda 15 år.
Har ditt hus/lägenhet mer än en våning? Ja det bor en familj under oss, vi bor i ett fyrfamiljshus.

DATORN
Hur många timmar sitter du framför datorn i snitt på en vecka?
Ingen aning men från klockan sju när barnen lagt sig sitter jag tills jag somnar.
Tcker dina föräldrar att det är ett problem?Ja mamma tycker det är sjukt, haha
Vilket program läser din dator internet genom? Explorer och Firefox.
Spelar du spel som wow, tibia eller cs? Nej
Hur mycket musik har du på din dator? Nej.
Använder du regelbundet webcam? Nej jag provade den när jag köpte datorn men jag har inget att visa i webcam direkt..
Vilken sida har du som startsida? www.svt.se
Laddar du ner musik olagligt? Ja alltid.

TV
Vilken kanal tittar du mest på?
Svt, 4an,
.Har du problem med tv-reklamen? Ja den är väldigt störande men jag ser mest eller i princip bara på webtv och då slipper man ju reklamen..
 Har du tittat på "mitt i naturen" mer än 3 gånger?
Ja
Vem är mest tv av Bengt Magnusson, Arne Weise, Ernst kirchsteiger och Pontus Gårdinger? Vet inte.
Kan du ibland känna en saknad efter Bosse Bildoktor? Nej
Känner du någon som är besatt av Sex and the city? Nej
Har du någon gång varit med i tv? Ja fyrans riksnyheter och Tv3 direkt som fanns för.
Vilket är, enligt dig, det bästa tv-programmet genom tiderna? Rederiet
Hur många timmar i veckan tittar du på tv? 1 timma, webbtv är det kanske tre timmar.

RELATIONER
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Doris
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja det kan man väl kanske säga.
Har du haft ett förhållande som varat över ett år? Ja jag har bara haft tre förhållanden och de har varat 5år, 3år och 2år.
Anser du att man kan ha samma relation till ett husdjur som till en vän? Nej ett husdjur har man mer ansvar för, vänner kan ju ta hand om sig sjävla för det mesta.
Är du kär just nu? Nej jag har ingen att vara kär i.
Har du varit i fler än 5 förhållanden under de senaste 2 åren? Nej jag har som sagt bara haft tre förhållanden.
Vilken relation har du till dina klasskamrater? Jag har inga klasskamrater.
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej.

KLÄDER
Vad har du på dig nu?
Sovplagg.
.Äger du ett plagg från en second hand butik? Nej en tröja.
Hur många skor använder du regelbundet? Ingen aning
Har du sparat i över 2 månader för att ha råd med ett visst klädesplagg? Nej
Tycker dina vänner att du köper för mycket kläder? Nej
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Ja jag skulle inte tacka nej till jobb överhuvudtaget.
Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej
Äger du en kostym/dräkt? Nej bara kostymbyxor
Har du någon gång slängt ett plagg efter att bara ha använt det en gång? Nej men gett bort.
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Ja

PERSONER
Är Tina Nordström ett bra ansikte för Skåne?
Ja
Vad tycker du egentligen om kungen? Han är söt
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Jadå
Vem vill du se som julvärd 2009? Mark Levengood.
Vilka är dina förebilder? Jag vet inte jag har ingen förebild, sånna som gör nåt av livet eller som tar tag i saker istället för att sitta och gnälla.
Är det synd om Kikki Danielsson? Nej men jag önskar ingen att må dåligt.
Kan du nämna 5 statsministrar under 1900-talet i Sverige?  Carl Bildt, Göran Persson, Olof Palme, Ingvar Carlsson. Torbjörn Feldin
Uppfattar du att en person är smart bara för att han/hon bär glasögon? Nej

FILM
Ser du mer än en film i veckan?
Nej
Anser du att du är en filmälskare? Nej
Vilken var den senaste filmen du såg? Minns inte
Har du sett en film av Bergman? Ja
Gillar du amerikanska filmer? Nej
Har du alltid undertext på när du ser en film på engelska?  Ja
Vilka är de tre bästa filmerna som du någonsin sett? Vi hade iaf tur med vädret, Göra kanal, Resan till Melonia.
Har du någon gång tittat på Oscarsgalan? Ja
Har du varit på en filmfestival? Nej
Har du någon gång seriöst övervägt att ha skådespelare eller regissör som yrke? Nej 

EGENDOMLIGA SAKER
Har du en speciell relation till A/K-brunnar?
 Jag tänker alltid ordet Analsex för det sa man när man var liten att man skulle få om man gick på den men ingen fattade vad det var egentligen.
Känner du ibland att du har tvångstankar? Ja.
Har du saker du måste göra innan du kan sova? Kissa, borsta tänderna, lägga mig, gå upp och kissa en gång till.
Kollar du fortfarande på barnprogram? Nej
Har du egna uttryck som kan uppfattas som konstiga av andra? Det tror jag inte.
Har någon sagt att du är konstig? Jadå
Försöker du vara annorlunda? Nej
Klär du dig medvetet annorlunda? Nej

FRAMTIDEN
vad vill du göra i framtiden?
Må bra, leva gott och sådär.
Vill du ha barn? Nej inte som jag känner nu, förutom de jag har såklart men man vet aldrig... om tio år kanske jag vill ha ett till.
Vill du gifta dig? Nej inte som jag känner nu...
Kommer du plugga vidare på universitet/högskola? Ja
Vill du ha ett jobb liknande dina föräldrars? Ja, pappas jobb kan jag tänka mig.
Tror du att systembolaget kommer finnas 2020? Nej.
Tror du att befolkningen kommer bo delvis eller helt på en annan planet i framtiden?
Ja
Kommer du ha bra kontakt med minst 5 av dina arbetskamrater om 20 år? Nej 
Tror du att det kommer finnas Converse till försäljning om 50 år?
Ja

SLUTLIGEN, 10 RANDOM FRÅGOR
Har ni en städerska i ert hem?
Nej
Har du varit i Asien? Nej
Gillar du din skola/jobb? Nej har inget
Om du skulle identifiera dig själv med en musiker, vem skulle det vara? Nej
Är bilddagboken en daglig syssla som får dig att må bra? Ja
Har du badat i havet i år? Nej
Är fotografi viktigt i ditt liv? Ja
Har du en egen kamera? Ja
Idrottar du mer än 3 gånger/veckan?
Nja,...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Herregud vad många frågor!!

2009-02-04 @ 09:10:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0