Bloggkrångel.

Har inte gått att logga in på min blogg idag, störande sånt är!
Dagen, eller natten började med att Doris kom upp och ville ligga i min säng, jaja tänkte jag och somnade om. Men vaknade ganska snart av att hon spyr rakt ut öer hela min säng! Resten av natten och morgonen gick åt byta sängkläder, torka spyor och tvätta... Känner mig allt annat än pigg.
När Doris väl somnat om ordentligt så vaknade Vilgot så det var lika bra att ge upp det där med sömn..

Idag red Malin barbacka på maggan och det gick ju super! =) Jag har faktist träningsvärk efter den lilla ponnyn jag red igår! Helt otroligt vad man kan få ont av så lite när man är ovan!
Har varit och solat i ett rymdskepp idag oxå detr var häfftigt!

Nu ska jag ut och prova att jogga 5km.. Sen ska jag åka och ta in hästarna, duscha och inta soffläget.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch är det magsjukan eller? :(

2009-01-17 @ 19:26:29
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0