Borta bra.

Nu är jag i Göteborg och imorgon ska vi till Sahlgrenska med Vilgot. Har inte varit så nervös innan men nu känns det rätt obehagligt! Sånna här tillfällen önskar man att man var två...
Vi kommer nog hem på fredag, nu har jag ju ändå ingen tid att passa i morgon hemma eftersom Malin är snäll och fixar åt Maggan.
Nu ska vi försöka sova nu, resan hit var väldigt dryg, hela Sverige verkade åka på vägen och en del kör ju helt stört. En lastbil körde tex om en annan långtradare samtidigt som den mötte mig så jag fick välja mellan att köra ner två hjul i diket eller kollidera med lastbilen, valde såklart det första alternativet. Hoppas chaffören blev rädd iaf!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad ska ni göra där med honom? :S

2009-01-15 @ 10:21:25
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0