Dax att städa.

Doris:
"Din jacka ska inte ligga på min dockvagn mamma, förstår du det? Du ska hänga den på kroken!!"
Men jag håller på faktiskt att organisera om i min lägenhet, inne på andra dagen nu, kanske kan vara svårt att se för ett otränat öga men så är det. Jag har en förmåga att fylla upp varenda utrymme till max och det är ju så snyggt att ha lite lediga YTOR, så jag rensar rensar rensar. Men det är ju så satans svårt att slänga saker! Jag klammrar mig fast vid varennda pryl bara för jag haft den såååååå länge. Saker har ju inga känslor direkt. Tex har jag en skitgammal brödrost som jag försökt slänga flera gånger, men det går inte! Jag har tom. haft med den till återvinningen och gått med den till kontainern men den fick ändå åka med hem igen!

Sen har jag såklart kommit på en sak jag MÅSTE ha på Ikea med =) Har inte råd att shoppa loss efter mina inköp men den kostar faktiskt bara 69 kr. Sorteringspåsar för tvätten, som man kan hänga på väggen, bra för oss som har det trångt i badrummet.
Men orka ta sig till Ikea? Njaa.... Det får bli på Onsdag eller till helgen när Doris och jag är Vilgotlediga..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag har också svårt.. fast sen brukar jag komma till en punkt då jag inser att jag inte vet vad jag har i en låda tex och då ber jag någon annan slänga allt där i så jag inte ser vad det är. För har jag inte saknat det innan gör jag det nog inte sen heller ;D

2009-01-05 @ 13:05:43
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Pink Winter | Bebis i April

Hejsan. kikar förbi :)

2009-01-05 @ 17:12:40
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0