En eller två?

Jag sitter och slötittar på en dokumentär på tvn om trepartsförhållanden, två killar och en tjej eller två tjejer och en kille som bor ihop. Dom delar tom säng och allt med varanndra som man gör i ett normalt förhållande. Folk ska ju göra som dom vill och känner för i alla lägen sålänge det inte skadar någon annan MEN nu ska jag komma till det mer oseriösa konstaterandet jag gjort.
ALLA medverkande i programet är skitfula, typ fulaste och knepigaste killen och tjejen i klassen. Skönhet, ja det kanske är relativt men ni förstår säkert vad jag menar.
Varför är det så? Varför är dom så fula?

Men det finns ju såklart många fördelar med, man kan spela flera sällskapsspel och många kortspel måste man ju var minst tre när man ska spela, det är säkert ekonomiskt om alla tre har ett jobb, ska man ut på krogen en kvälll så sitter den andra inte ensam hemma osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0