Fredagkväll!

Gött det! Har unnat mig en liten creme bonjour kantarell ost att doppa mina morötter i och 2 liter cola, så nu ska jag klara mig! Osten kan jag verkligen rekommendera, säkert underbar till pasta.. Men så ska jag inte tänka morot som är så gott! Har snart ätit två kg på tre dagar. Colan behöver jag inte recensera för den vet ni väl hur den smakar.
Doris ville gärna ha pizza och det brukar vi äta när vi är ensamna på fredagskvällen, men eftersom jag håller igen så köpte jag en Billys pan pizza till henne och hon blev lika tacksamt överlycklig, hehe. Får passa på sålänge det går! Om några år går hon väl inte på den lätta längre!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fast billys panpizza är ju supergod :D

2009-01-23 @ 19:24:05
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0