Godmorgon.

Postade det här inlägget klockan nio men det hade tydligen inte kommit iväg så jag postar det nu då..

Somnade efter klockan tre, gick upp klockan sex för att åka ut i stormen och släppa ut hästarna. Doris var medvetslös och och fortsatte sova i bilen så det var ju smidigt. Hunden var oxå rätt seg att komma och ta på såg kopplet. Men nu har vi käkat frukost och sett på ett galet barnprogram på fyran. Snart börjar nyhetsmorgon.  Då ska dom bla. visa hur Zlatans nya motorcykel ser  ut, han har tydligen ställt ut den på MC mässan som är i helgen.

Kanske jag ska somna om ifall det går, det finns ingen att prata med på msn, den enda som är inloggad är min pappas fru men det vet hon förmodligen inte om. Hon fick datorn i ofrivillig julklapp av min datatokiga far. Jag har visat henne shoppingsidor och annat kul men intresset har änu inte lossnat...

Idag ska det komma en tjej och provrida Maggan, typiskt att det ska blåsa storm! Det kommer ju gå åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0