Kanske över nu.

Bäbis (min hund) är lite ledsen oxå, vi kollade på uppdrag granskning igår om importerade hundar från spanien som behandlades jätteilla för att puckade svenskar tror att dom räddar hundar.. Bebis satt med huvudet på sne och pep ledset hela programet så jag undrar om han inte är lite deppig idag, kanske inte ska låta honom se sånt där elände?

Nu mår jag inte så illa längre men känner mig väldigt matt och trött. Dagens planer med effektiv tid gick åt skogen men lite han jag med mellan spyorna.
Idag får sakerna vara som dom är... Ska ligga i soffan nu ett tag och hoppas att inte barnen river lägenheten =).
Har fått i mig lite soppa oxå och då är det väl på bättringsvägen?

Kommentarer
Postat av: Dog News

Krya på dig

2009-01-21 @ 14:41:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171
Postat av: sara

tack =)

2009-01-22 @ 23:03:27
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0