KnullKent!

Jag är uppväxt i den lilla byhålan Kristinehamn, orginal finns det överallt men på ett litet ställe framhävs dom mer. En sån kille som bor i Kristinehamn heter Kent, han springer dock under benämningen KnullKent. När jag var liten frågade jag min mamma VARFÖR han kallades KnullKent, hon blev generad men sa att han typ KNULLADE mycket i sin ungdom.
Det jag har sett utav honom är iaf att han springer endast iförd joggingskor och glansiga stringkallingar sommaren lång, mest i skärgården. Han är oxå alltid hystersikt brun.
Nu hittade jag honom på youtube:

Låt mig presentera::::
KNULLKENT!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha han har jag aldrig hört talas om!

2009-01-21 @ 12:24:20
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

fråga dina föräldrar ! =)

2009-01-22 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0