Kött eller?

Jag har tillbringat en kvart (kanske lite överdrift) i frysen med att klura ut om det är köttbullar jag frysit in i potionspåsar eller vegitariska köttbullar. Tanken har slagit mig förr, varför ska det vara pricis som kött!? Då kan man ju lika gära äta kött då?
Visst en del kanske är vegitarianer för miljöns skull, men dom flesta har ju inte tänkt så långt.
Jag äter inte kött men inte av några moraliska aspekter, jag har bara inte lust. Andra får äta hur mycket kött dom vill, när dom vill. Då blir det mer fiskbullar kvar till mig! Kanske äter jag kött en dag som aldrig för, vem vet, men det är skitsamma egentligen, tycker bara att det är konstigt att en köttbulle gjort då broccoli ska smaka kött? Hur naturligt är det?

Kommentarer
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Du är utmanad i min blogg!

2009-01-28 @ 22:17:43
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se
Postat av: Sandrah

Jag köper aldrig vegetariska produkter som ens liknar kött eller är köttiga i konsistensen. Jag tycker det är vidrigt! De vegetariska köttbullarna kan jag absolut inte äta.. fy tusan!

2009-01-28 @ 22:28:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0