Kvällsfundering.

Nu ska ni få en chans att störa er på mig. Jag menar inget illa, jag menar inte att vara dryg eller nedlåtande det är bara en fundering.

  • Pekås, är en matkedja som finns på vissa orter i Värmland. Dom har Coop sortiment fast väldigt sparsamt och billigare priser, lite schasskigare inredning typ som Willys eller Ica Supermarket. Pekås har en del bra saker, billiga blöjor, billig dricka, billiga nougatägg på påsk. Men nu till min fundering. ALLA som jobbar på Pekås verkar vara lite av sorten som kanske inte gick i vanlig klass i skolan, lite egna typ särklass. Det är absolut inget fel med det, men jag undrar om det är en affärside? 





Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHAHA vilka funderingar du har

2009-01-08 @ 12:51:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0