Nemän.

Imorgon är det fredag, helg snart igen altså. Knappt man hinner med! Ingen solning hann jag med idag heller, hoppas på helgen..
Barnen sover sen en halvtimma tillbaka, tidigt! Men dom behövde nog det, speciellt den lilla som är jättetrött av dagis. Jag ligger faktiskt oxå i sängen, med en stor kopp te och en morot... ska upp ur sängen vid tio och rasta vovven men tills dess ska jag nog stanna här... Eventuellt en kisspaus eller två.. Men det vore gott att somna nu med! När helgen väl kommer och jag inte ska gå ut så har jag en förmåga att tvärdecka klockan nio fast jag på vardagarna ALDRIG kan somna tidigare än två.. Märkligt det där, borde ju vara tvärt om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0