Nu ni.

Nu ska ni få höra hur duktig jag varit idag. Jag har nämligen tränat mitt feta arsle, i hela 30 minuter på crosstrainer! 250 kalorier förbrännde det, typ en macka då...
Det stod att jag tagit mig 10,2 km framåt. Helt otroligt tänkte jag, jag har REDAN fixat milen, andra dagen in på året. Men så klykade pappa den bistra sanningen för mig.. Den menar nog att jag har CYKLAT 1 mil. Det klarar ju vem som helst!
Men lite stolt är jag ändå för det var skitjobbigt och jag saktade faktiskt inte ner en enda gång.
Blev bjuden på lutfisk oxå som jag älskar! Och inte en endaste potatisjävel tog jag till detta men dessto mer fisk!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Potatis som är så gott

2009-01-03 @ 10:57:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0