Ny vecka. Så var helgen.

veckan börjar med att sjukt barn IGEN. För er som inte vet så har mina barn varit sjuka vartannat nu i över en månad. Dom går omlott, nu är det Vilgots tur med hög feber, han kom hem från sin pappa igår och var lite varm men nu är han kokhet treotts panodil. Inte mycket att göra åt mer än att stanna hemma. På Onsdag ska vi ju till Göteborg så det viktigaste är att han är frisk tills dess.

Helgen då, Fredagskvällen hade jag och Doris mysigt och kollade på film, följt av en lång sovmorgon på Lördagen. Sen åkte vi på julfest och Doris dansade medans jag skyllde på att jag hade högklackat och stannade vid fikabordet. På kvällen tog jag ju min första joggingtur och under Söndagen hade jag visst rörelsehinder men det har faktiskt släppt nu så idag har jag inga ursäkter till att inte träna annat än att jag glömmt mina skor hos pappa. Men det funkar säkert med andra skor oxå.. =)

Igår var jag med Doris på leklandet och jag fick verkligen känna av min träningsvärk i diverse klätterställningar, nästa gång ska jag se till att hon har en kompis med sig.. Men efter nån  timmas lek vågade hon springa runt där själv så jag fick titta på istället, då skulle man haft datorn med sig eller iaf en bok!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vi ska också ta oss till leklandet någon dag!

2009-01-12 @ 12:05:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0