Paket har kommit.

Fick paket från fån Hm idag och allt var faktiskt bra! Sällan det är allt som passar men nu hade jag allt flyt! Annars kan man ju såklart skicka tillbaka men det bilr sällan att jag gör det, har nog bara hänt en gång då jag köpte den fulaste röda väskan ever. Den fick gå till retur!

Ska packa in ungarna i bilen och dra iväg till stallet nu, vi är lite sena idag men Doris har fassnat framför nåt spännande framför tvn..men det är slut snart.

Imorgon ska jag ha några timmar ledigt på förmiddagen när barnen är på dagis och då ska jag utnyttja den tiden till max! Timmarna är redan fullbokade!

Ikväll klockan nio är det en dokumentär på femman:
Brittisk dokumentär från 2008. I mars 2008 inträffade ett mirakel på den indiska landsbygden. En bebis föddes med två ansikten. Av vissa ses den lilla bebisflickan Lali som en inkarnation av flera hindugudar. Men hur är det med hennes hälsa och hennes möjligheter att leva ett fullvärdigt liv? Hennes tillstånd, Craniofacial Duplication, är extremt ovanligt och i de få fall som är kända har nästan alla bebisarna dött i livmodern.

Får se om jag orkar se den... Kan ju vara ganska intressant kanske. Men har en del (jävligt mycket) tvätt att hänga in, man kan iofs vika tvätt framför tvn?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch det lät läskigt

2009-01-20 @ 20:21:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0