Pärlor på muttan.

Familjeliv är så sjukt roligt ibland! Jag tar bort användarnamnet, sist jag kopierade från en tråd fick jag arga men söta mail.

Kopierat från en tråd:

KLICK: 55Jag tänkte sy fast pärlor på muttan Idag 13:18 | ID: 40626288Anmäl inlägget
Citera inlägget Svara på inlägget mrs Elliott MedlemOnline
Alltså i mutt håret.Snygga glaspärlor i ett vackert mönster.Någon som har gjort det?
Hur ska man gå tillväga?   1 Idag 13:25 | ID: 40626515Anmäl inlägget
Citera inläggetSvara på inlägget MedlemOnline
sy fast pärlor på "mutthåret" haha,,,kan man göra det alltså? Aldrig hört talas om. Googla kanske.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Man ser ju vilka som skrivit ändå eftersom det går att trycka på "medlem" ;)

2009-01-23 @ 13:42:15
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

jaa men bara om du är inloggad på fl

2009-01-23 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0