Skämmigt i spåret.

Jag ska ju berätta om min löprunda på självaste nyårsdagen. Det började med att jag tog mig och hunden ut till spåret, det fanns två distanser att välja på, 25km och 7,5km. Jag valde det kortaste för säkerhets skull. Efter att ha gått i rask takt i 1km och skämmts mig högröd i ansiktet av den otroligt dåliga träningsmusiken jag laddat ner, så tänkte jag våga mig på att springa,  Precis när jag tog satts så sprang en hurtig jävel förbi mig och jag kom av mig helt, skämmdes ännu mer men samlade mod och började springa så fort han var ur sikte. Trodde jag hade normalt joggingtempo men efter en stund så kom jag ikapp honom. Och nu till det fånigaste, han hade ingen musik med sig så jag ville inte springa pricis bakom honom och flåsa han i nacken. (Jag håller andan när jag möter nån på spåret för att sen få andnöd) Jag kunde inte heller springa om honom för att bli omkörd igen och ännu mer utskämmd, Så jag slutade helt enkelt springa.
Total springsträcka? 500 meter?

Men nu har jag löst detta!



(fast min är lila) Inköpt på mellandagsrean, och den SKA användas! Lovar!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hahah du är allt bra bäng du

2009-01-03 @ 15:12:20
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0