Stackars Karlstads radio!

Kom nyss hem från stallet och lyssnade på Karlstads lokal radio på vägen hem i bilen. Dom har "Karlstad party" på Lördagskvällar och man kan ringa in och önska partymusik till förfesten. Det brukar vara en ganska rolig blandning av musik som kommer men idag hörde jag något som fick mig att sluta andas där jag satt i bilen.
En man ringde in och skulle få önska en låt, först berättade han att han höll på att grogga och meckade lite igaraget med en polack som han talade väldigt nedlåtande om, sen när han skulle önska låten så tillägnade han den till sin son som hade hade en tjejkompis hemma. Pappan som ringde in undade om det kanske var något på g mellan dom och programledaren undrade om han var lite orolig. Men då svarade han något som verkligen fick mig att vilja blunda och hålla för öronen, vilket tyvärr inte gick eftersom jag körde bil...
Han sa:
"Nej jag är inte orolig jag hoppas bara att han går i sin fars fotspår och sätter på allt som går, förutom män då."
Proglamledaren svarade med.
".....................(tysnad)............ Ja ok."
Låten som sen önskades var Pökpåsen med ronny och ragge.

Får man göra så mot sitt barn?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha vilken pinsam pappa!!

2009-01-17 @ 20:39:10
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0