Utmanad.

Jag har blivit utmanad av tvillingdöttrar

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

  1. Jag är väldigt morgontrött och nattuggla, skulle helst sova till minst tio varje dag om jag fick, trodde man växte ifrån sånt men inte jag.
  2. Jag är livrädd för att dö, men det går upp och ner i persoder hur mycket jag tänker på det.
  3. Jag har åldersnoja och har haft det sen jag fyllde 15 typ.
  4. Jag har aldrig flygit, vill göra det nångång men man vet ju aldrig om det kraschar och jag vill ju som sagt INTE dö.
  5. Jag har aldrig gjort en enda läxa mellan årskurs 1-9, i gymnasiet gjorde jag ett par iaf.. Men det gick ju bra ändå.
  6. Jag har dåligt minne sen jag fick barn, glömmer ofta bort läkartider, personer jag lovat ringa osv. Sjukt pinsamt!
  7. Jag Älskar fiskbullar och kan äta dom direkt ur burken! =)



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag e ju redan utmanad av henne ;) hihi

2009-01-29 @ 13:28:07
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0