Värmläningarna är inte så intresserade av att åka kollektivt. Enligt försäkringskassan.

NEJ MEN SÅ JÄVLA KONSTIGT.
För det första är Karlstad den ENDA staden i hela Värmland som kollektivtrafiken går hyffsat bra tidet.
För det andra så är det sjukt dyrt att åka buss!! Även i Karlstad. Det är tom billigare att åka från ena sidan av Göteborg till den andra sidan än vad det är för mig att åka in till stan här i Karlstad. Jag har 5 km till stan! Det är betydligt billigare att ta bilen! Så ska det väl inte vara om man ska bli intresserad av att åka buss? Jag skulle gärna ta bussen mer men jag tjänar på att ta bilen!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Samma här, det kostar TJUGO spänn för mig in till stan härifrån. Jag kan gå på 20 min, men lite svårt som höggravid och foglossning.

2009-01-23 @ 19:35:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0