Vinterdag.

Idag är det svinkallt ute och solen skiner starkt in i lägenheten, så man riktigt kan se hur oerhört skitiga mina fönster är. Skulle jag putsa dom idag? Förmodligen, det skulle nog en "riktig" mamma göra, men jag är mer på låssas.
Har rensat ur barnens garderob i hopp om att få beställa nåt nytt ut nya hm katalogen.. men icke, allt finns i två storlekar upp, dubbel uppsättning. Himlans typiskt! Men det är så lätt att köpa mägnder av kläder till barnen som ligger i garderoben och aldrig används. Så jag ska hålla i mig, men lite grejer kan man ju beställa...

Sen ska jag åka över till Krillehamnen och hämta Dorans glajjer. Vi glömde dom såklart sist! Idag är det faktiskt många saker att göra så jag tänker inte lova någon något eller passa några tider! Det är svårt det där, att säga nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0