Första dagen på jobbet.

Det gick finfint men jag är helt slut! Lämnade barnen halv sju på dagis och sen dess har det gått i ett! Slutade jobba fyra och sen hämtade jag barn, gick med hund, handlade, lagade mat, tvättade, städade kaninburen, plockade hemma, packade upp barnens ryggsäckar (utflykt på dagis) gick med hund igen, badade barn och nu ska dom snart i säng och då ska JAG baka. Det är avsalutning på dagis imorgon och knytis så jag ska göra en paj... Finns ju massor med ensamstående mammor och pappor som gör det här varje dag men nu var det ett tag sen jag jobbade och det känns verkligen! Kommer sova gott inatt så det är ju verkligen posetivt! Längtar till midsommar nu när jag är ledig hahaha.

Kommentarer
Postat av: Madde

Välkommen till det riktiga kaoset! Hahaha

2009-06-15 @ 22:48:33
URL: http://www.metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0