FREDAG!

iGEN! Fasen vad fort tiden går! Nu är det planer hela sommaren känns det som! Ikväll ska vi cykla, synd att det är svinkallt ute, jag funderar på riktigt att köpa ett vidställ haha, skitmuppigt men jag vägrar att frysa!
Imorgon och på söndag ska jag iofs inte göra något speciellt, Madde kommer förhoppningsvis =) och rider men annars är det lungt.
Sen börjar det

  • Måndag. Intrudoktion på gymmet med instruktör, haha PINSAMT!
  • Tisdag. Måste orda upp det sista inför begravningen.
  • Onsdag. Första "dagen" på nya jobbet. Ska bara gå brevid nåon timma, få schema och skriva på papper.
  • Torsdag. Lucka i planeringen... Rida kanske? =)
  • Fredag, B kommer från Göte och vi ska ladda upp för Statsloppet! Sprang fyra km igår, har ingen form direkt men men.. Ska försöka iaf.
  • Lördag. Statsloppet och PARTY!!
  • Söndag. Bakis..


Väldigt mycket planer för att vara jag ! Känns roligt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0