Jihooo.

Idag har jag träningsvärk, i hela kroppen. Använder man hela kroppen när man springer eller är det av nattens dansande ala knäppaste moves vinner?
Loppet gick jättebra! Tänk att jag en lat, tjock, småbarnsmamma joggade en hel mil! Utan att stanna en endaste gång, inte ens i vätskekontrollerna. Jag drack i farten. Tiden var 74 minuter som inte är så snabbt men jag klarade av att springa hela vägen och det är jag skitstolt över! Nästa år vill jag gärna komma under 60 minuter! Det vore coolt! Efter loppet åkte vi hem, gjorde oss fina och tog några drinkar för att sedan åka ut ner till stan och gå ut och äta, maten smakade underbart efter allt springande! Gick vidare till krogen och träffade ett glatt och förfriskat gäng! Asvlutade med intensiv dans men det var roligt!

Nu kommer snart barnen hem och jag ska åka till stallet och avnjuta ett par timmar med Lila och Gona.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Duktig du är!!

2009-06-15 @ 21:15:43
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0