Köpt kjolar.

I fredags var det ju lite fest, jag ville hitta en kjol. Gick med Malin i affärerna som finns på bergvik och det fanns INGEN lämplig, övervägde tom. att köpa en topp för att använda som kjol men när expediten hörde detta la hon ner sig VÄLDIGT för att hitta en "riktig" kjol, av någon anledning fick hon för sig att den skulle vara kort, svart och snäv så Malin och jag fick smyga ur affären för att undvika expediten som sprang runt galet i affären och engagerade övrig personal om mitt kjolproblem.

Så idag var jag på Bergvk igen när jag fick besked per telefon att jag fått sommarvik som jag sökt.. Jag insåg att dagarna på stranden var räknade men var inte sen med att tänka "firarshopping" är jag minsann VÄRD nu. Märkligt nog hittade jag TRE kjolar, en jeanskjol, två kortare en vit och en röd. Köpte alla tre fann även tre till som jag kunde tänka mig men det hade blivit väl mycket firande. Så nu har jag TRE partyoutsfits då! Vart var alla dessa kjolar i Fredags då jag fick gå barfota i tajts på krogen?? Heh...

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe. du har så dåligt med bilder.

jag kräver bildbevis om jag ska skaffa hunkar till festen!



vad är det för sommavik?

2009-06-02 @ 22:14:35
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0