Pärla i örat.

Imorse petade min dotter in en pärla i varsida öra medans jag vek tre maskiner tvätt. Först satt jag i telefonkö till barnakuten LÄNGE, passade på att dusch undertiden jag satt i kö och medans jag gjorde det hade lilla söta lillebror tagit av sig blöjan och kissat på min rena tvätt!...
  Så idag har vi tillbringat dagen på sjukhuset, först på barnakuten och sen på "öron,näsa,hals" Alla tre doktorer och diverse undersköterskor vi träffade skrattade åt det hela, varför petar man in en pärla i örat? Jag vet inte men där satt den, den ena fick jag ur själv hemma men den andra satt långt in så jag vågade inte ens försöka och det var nog tur för det tog sin lilla tid för örokläkaren att få ut pärlan oxå. Vi ska på återbesök om tre månader och se så inget har gått sönder. Jaha, det var den dagen typ, klockan är snart kvällen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-08 @ 16:58:16
Postat av: Sandrah

Oj så det kan bli, men taskigt att pissa på din tvätt!

2009-06-08 @ 19:11:24
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0