Sara.



Var kommer du ifrån? Kristinehamn
Heter: Sara
Hur gammal är du: 24
När fyller du år: December
Tycker du om någon just nu: Ja alltid
När drack du senast alkohol : I Lördags
Jag samlar på: Inget
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Ingen
Vilken tid gick du upp idag: 5
Har du sovit ensam inatt:  Nej
Har du strumpor på dig nu: Nej
Hur svarar du i telefon: Hej det är Sara, eller hallå om det är nån jag känner väl.
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Vad ska du göra imorgon: Jobba.
Var vill du bo när du blir stor: Karlstad tror jag.
Vad vill du bli när du blir stor: Vet inte vad mitt drömjobb är än.
Är det okej att gråta:
Ja
När grät du senast: Förut idag.
Vilken årstid tycker du bäst om:
Hösten.
Laddar du ner musik och filmer från internet: Ja
Skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, köpa en bostadsrätt.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej såklart inte
Har du piercing: Nej, om inte öronen räknas som piercing
Har du tatuering: Nej
Vill du gifta dig: Det tror jag inte men kanske om jag hittar rätt nån gång..
Vill du ha barn: Jag vill såklart ha dom jag har, kanske vill jag ha en till om tio år men det tror jag inte.
Solar du ofta: Ja när det är sol eller i solarium men det var länge sedan nu
Bra på att laga mat: Ja JAG tycker  det.
Gillar du att dansa:
Ja
Hur vig är du: jag kan NÄSTAN gå ner i spagat fortfarande men annars är jag inte alls vig... Eller jo i fingrarna.
Vilken är din favoritglass:
vet inte, gillar variation
Tror du på ett liv efter döden: Nej, jag tror på andras liv efter min död.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska: Nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Blågrå
Vilka hårfärger har du haft: Brunt, svart, rött, blond.
Är du beroende av något: Kaffe
Senaste låten du hörde: Ingen aning
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej
Vad var det senaste du sa: "Godnatt"
Vem kramade du senast: Doris
Saknar du någon nu: Nej.
Vem ringde dig senast: Britt
Var du glad igår: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0