61.

1. Hur gammal är du om fem år?
30
.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Vilgot och Doris.

3. Hur lång är du?

169


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Beck i går.


5. Vem ringde du senast?

Pappa (han svarade inte

6. Vem ringde dig senast?

Pappa (han ringde upp)


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

Sån träningsvärk jag har (arg gubbe) Stel som en pinne i benen. Det var ett bra pass med andra ord.
Från B.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Dom är gifta gåda två men inte med varanndra.


10. När såg du senast din mamma?

Nån månad sedan.


11. Vilken ögonfärg har du?

Blågrå

12. När vaknade du i dag?

Strax innan sju.

13. Vilken är din favoritjulsång?

Nån sån har jag inte.


14. Vilken är din favoritplats?

Sängen, badkaret.


15. Vilken plats föredrar du minst?

Kloaker.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Här.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

En grön hand som skulle sträcka sig upp under sängen och ta mig. Hade sett det i en skräckfilm.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När jag skickade med en kompis sin burk med keso i en bajspåse.
 
19. Hur stor är din säng?

120 cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Båda.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Ganska naken


22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 minst


23. Hur många landskap har du bott i?

2, Värmland och Västa Götaland


24. Vilka städer har du bott i?

Kristinehamn, Karlstad och Strömstad. Jag har även varit skriven i Göteborg i två år av misstag.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Flip flop


26. Är du social?

Ja


27. Vilken är din favoritglass?

Vanilj med nötter i.


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Kladdkaka!


29. Tycker du om kinamat?

Sådär, inte det godaste men ändå gott.


30. Tycker du om kaffe?

Ja

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?

Nej


33. Kan du spela poker?

Ja men kanske inte så bra.


34. Tycker du om att mysa?

Ja.

35. Är du en beroendemänniska?

Nej jag har inget missbruk.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja Dragan!


37. Vill du ha barn?

Ja dom jag har.


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, lite norska sen jag jobbade i Strömstad.


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja i höstas


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Olika.


41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Hemmet och barnen.


42. Äger du dyrbara smycken?

Nej inte mer än min barnring som kostar 10 000. Men annars har jag inga smycken dyrare än att de går att köpa på glitter.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Cityakuten, och det går idag!

44. Kan du rulla med tungan?

Nej


45. Vem är den roligaste människan du känner?

M


46. Sover du med gosedjur?

Nej.


47. Vad har du för ringsignal?

Gömma mig

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En bok


50. Flirtar du mycket?

Nej


51. Kan du byta olja på bilen?

Ja det kan jag faktiskt.


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej,


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Sant nöje att döda dig.


54. Läser du dagstidningen?

Nej sällan


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Nej det vore avancerat


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

The voice


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

En adress.

59. När var du i kyrkan senast?

I Januari


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Thomas


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

En vecka på festival.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0