Ändrade planer.

Först var jag och barnen ut till stallet imorse då, hem och åt frukost och iväg till dagis. När jag väl kom hem så plockade jag lite här hemma och sen gav jag mig på att färga min utväxt.. Just när jag slaffsat i färgen i halva håret så ringer telefonen, från dagis. Doris är sjuk... "Okej jag kommer".
Sagt och gjort, till dagis åkte jag med huvudet fullt i hårfärg. Såklart just idag så skulle ALLA stanna och prata. När jag redan var utskämd så drog jag en veva inne på konsum och köpte risefrutti till Doris. (bästa trösten när hon är sjuk).
I kassan krånglade kortmaskinen. Det värsta var att fittkärringen i kassan har mage att bli sur på MIG, sen frågade jag henne när dom skulle få in hårfärg för den sorten jag skulle köpa var slut. Då blev hon änu surare och svarar: "Hur ska jag kunna veta det egentligen?" Lite snopen blev jag och försökte förklara: "Ja okej men jag tänkte om ni kanske fick nya varor nån speciell dag kanske?" Fittan svarade. "JA på MÅNDAGAR är det." Öhh ursäkta!
Jag är så jävla trött på Konsum, och det är inte bara jag som tycker dom är otrevliga hyenor som jobbar där. Dom ska passa sig jävligt noga för så fort ICA öppnar igen kommer INGEN handla på deras bitterfittaffär. Hade dom varit supertrevliga eller iaf stabila i humöret så hade jag förmodligen skapat en räddakonsum kampanj men nu blir det BOJKOTT!


Nu var det meningen att jag skulle på möte men det får bli att vara hemma med Doris istället, klockan halv tre ska vi till BVC med Vilgot bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0