Bortskämd.

Idag har jag unnat mig själv egotid. Åkte och solade på morgonen och tog sedan en och en halv timmas promenad runt på Herrhagen. Kikade på hus och sådär, njöt av solen. Hade egentligen tänkt gå runt Lambergstjärn men det blåste så kallt så det känndes mysigare mellan husen. Sen gick jag på muppgympa med Malin. Kanske inte så jobbigt men roande, haha. Efteråt bastade vi och segade oss med en kopp kaffe/te och sen en snabbis till stallet. Nu har jag ätit sparrissoppa med massa räkor till och är mätt och mör här i soffan med största kaffekoppen. Det är MYCKET som behöver göras här men det skiter jag i nu! :) Barnen roar sig själva med att se på film så varför inte passa på att slappa?

Kommentarer
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Det är faktiskt mysigt att gå på herrhagen, en del intressanta hus att titta på. Nu har jag visserligen traskat runt lite för mycket på herrhagen och runt lambergstjärn (barnvagnspromenader) för att det ska ha kvar sin forna charm.

2009-03-19 @ 20:38:05
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0