Det jag har gjort idag.

Först var vi ju och tog ut hästarna. Lika bra att åka tidigt för Vilgot var ändå uppe innan sex.. Efter det har jag serverat barnen frukost och sen storstädat lägenheten. Jag låter det bli riktigt stökigt sen röjjer jag hela kalaset. Hlest skulle jag vilja vara en såndär person som går och plockar lite helatiden så det aldrig ens hinner bli stökigt men jag har insett att jag är inte en sån person och det får gå bra ändå! Dessutom blir det som ett träningspass när man gör sådant här städröj.
Två IKEAkassar med bortskänkes till barnhemmen har det hunnit bli oxå.
Efter det lagade jag faktiskt lunch så vi åt halv elva! Men jag var skithungrig. Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en kopp kaffe. Sen ska jag vänta på att Transporten med Lila kommer.. Stallmöteska vi ju ha med! Hoppas alla kommer så man inte åker dit i onödan..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kaffe i duschen var lite speciellt ;) Men jag är som du.. jag önskar dock jag var en som plockade lite då och då.. men här gror det igen och sen drar man ett ryck!

2009-03-23 @ 19:49:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0