Freeeedag hela veckan...

Jag har haft lite småpanik över att jag inte köpt vårskor till barnen än. Men jag tror jag kan släppa det lite nu. Snön vräker ner. Ni kan sluta tjata om vår nu! Jag har hämtat in tvättställningen från balkongen. Mars är en osäker månad, att man aldrig kan minnas det innan man börjar skrika att det är vår nu!

Idag är vi hemma för minstingen är smittbärare. Men jag ska ändå städa idag inför barnkalaset imorgon. Ska ut till Hammarö och hämta mina glasskivor oxå så det blir nog en sväng in på IKEA, måste köpa  vita konsoler till skivorna. Jag håller på med ett litet bygge här hemma. En sorts spritanläggning kan man säga. Och den vill man ju gärna ha upp INNAN barnkalaset så alla dagisföräldrar får se vilken hejjare jag är på party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0